LKS Biskupice - strona nieoficjalna

Strona klubowa

Logowanie

Ankiety

Czy wybierasz się na mecze LKS Biskupice rozgrywane u siebie ?


Który top strony podoba Wam się bardziej?

Statystyki drużyny

Statystyki

Brak użytkowników
zalogowanych i 1 gość

dzisiaj: 268, wczoraj: 114
ogółem: 675 589

statystyki szczegółowe

Aktualności

LKS Biskupice - KS Nasutów 1:2

  • autor: phoxx, 2009-05-10 18:35
Mecz rozpoczął się od ataków gospodarzy. Dwukrotnie w pierwszych minutach po podaniach Grzegorza Krysy i Macieja Jarosza, oko w oko z bramkarzem stawał Krzysztof Dudek, ale brakowało mu zdecydowania. ...
Piłkarze KS Nasutów pierwszą groźną sytuację stworzyli w 20 minucie. Po dośrodkowaniu z boku napastnik gości strzelił niecelnie głową na bramkę.  W 30' minucie gospodarze mieli najlepszą okazję w meczu. Z lewej strony piłkę do Łukasza Dudka dograł Łukaszuk. Łukasz był sam przed bramkarzem, ale ponownie zabrakło zdecydowania. Starał się ograć bramkarza ale goście wyszli z opresji.

Gospodarze grali twardo i zdecydowanie w defensywie, w pierwszej połowie sędzia ukarał żółtą kartką za faul Kamila Stasickiego. Za dyskusje kartki otrzymali Jarosz i Krzysztof Dudek.

W 40 minucie padła pierwsza szczęśliwa bramka dla gości. Długie podanie górą starał się przeciąć Przemysław Krysa. Trafił piłkę głową ale nieczysto. Podkręcona futbolówka leciała zza pola karnego szerokim łukiem w kierunku bramki. Mimo sporej ilości czasu na interwencję Tomasz Sierpień został przelobowany.

Pod koniec pierwszej połowy dwa groźne strzały z rzutów wolnych oddał Maciej Jarosz. W przerwie Pawła Łukaszuka zmienił Bartłomiej Lipa. Grzegorz Krysa przeszedł na lewą pomoc a Lipa zajął miejsce na środku.

Przed obroną dobrze radził sobie Piotr Kalita, do tego stopnia że jeden z rywali (w sytuacji kiedy Piotrek podszedł go kryć) stwierdził " nie znowu on".

Druga połowa rozpoczęła się tak samo - od ataków piłkarzy z Biskupic. Zza pola karnego niecelnie strzelali Maciej Jarosz i Łukasz Dudek. W 50 minucie gospodarze wreszcie dopięli swego. Piłkę na środku boiska przejął Grzegorz Krysa, zagrał do Krzyśka Dudka, ten odegrał na prawo do Przemka Krysy. Boczny pomocnik gospodarzy rozegrał klepkę z Krzyśkiem Dudkiem, po czym wyłożył piłkę przed pole karne do Łukasza Dudka. Strzał tego ostatniego, w krótki róg - kolejny raz w rundzie słabszą lewą nogą, znalazł drogę do siatki.

Goście wyrównali w następnej akcji, po serii błędów. Najpierw piłkę do środka strącił głową Przemysław Krysa. Goście przejęli futbolówkę i przenieśli akcję na prawe skrzydło. Piłka prawdopodobnie wyszła całym obwodem za linię, ale akcja była kontynuowana. Obrońcy pozwolili na dośrodkowanie, piłka leciała długo, i blisko bramki na trzeci metr. Tomek Sierpień mógł złapać piłkę ale został niepotrzebnie w bramce. Napastnik gości wykorzystał to i strzelił z główki do siatki.

Od 70 minuty gospodarze grali w osłabieniu. Maciej Jarosz w pojedynku biegowym spóźnił się minimalnie do piłki i sfaulował bramkarza gości na 16 metrze. Była to jego druga zółta kartka.  Maciek schodząc z boiska zostawił opaskę kapitańską na murawie. Chwilę potem kontuzjowanego Łukasza Dudka zmienił Ryszard Mazurek, który przejął opaskę kapitańską. Do ataku przesunięty z pomocy został Krzysztof Dudek.

W ostatnim kwadransie piłkarze gospodarzy próbowali akcji indywidualnych, jednak w dziesięciu brakowało wsparcia. Defensywę gości starali się przejść wysunięty Krzysiek Dudek, Grzesiek i Przemek Krysa, strzelać próbował Bartek Lipa. Nie było zawodnika do którego można by zagrać ostatnią piłkę. Pod koniec meczu widoczne było zmęczenie zawodników. Nasutów atakował skrzydłami, po jednej z akcji piłkę z linii wybili obrońcy. W kolejnej akcji piłka wpadła do siatki ale sędzia odgwizdał słuszny faul na bramkarzu.

Po meczu na żądanie gospodarzy doszło do sprawdzania. Okazało się że trzech zawodników gości nie posiadało dokumentów. Obecny na meczu obserwator stwierdził że jeżeli nawet jeden zawodnik nie ma dokumentów - jest walkower. Czekamy na decyzję związku w tej sprawie.



Mecz juniorów nie odbył się, goście nie przyjechali.

LKS Biskupice - KS Nasutów 1:2 (0:1)
0:1 P.Krysa (40 sam)
1:1 Ł.Dudek (50)
1:2 Goście (56)

LKS BISKUPICE:


  • Komentarzy [56]
  • czytano: [841]
 

autor: ~BSK 2009-05-10 20:27:06

avatar To wkocnu co  z dzisiejszym meczem jest 2-1 dla Nasutowa czy zapisali walkowera i 3 pkt dla nas >>??


autor: ~Paweł 2009-05-10 20:30:23

avatar wynik spotkania LKS BISKUPICE 1-2 KS NASUTÓW. ale walkower jest tylko czekamy na pismo dokladne ze związku wcześniej nic nie wpisujemy na strone. ale 3pkt dla biskupic na 99%


autor: ~anonim 2009-05-10 20:31:59

avatar nie wiem dokładnie jak to jest, trzeba dokładnie przejrzeć regulamin. Związek pewnie podejmie decyzję w tym tygodniu. Powinien być walkower


autor: ~ja 2009-05-10 21:09:21

avatar musze Was zmartwic bo sedzia czekal az dowieziemy dokumenty. A ze dokumenty zostaly przywiezione to 3 pkt zgarnal KS. powodzenia


autor: Pawelll20 2009-05-10 21:12:43

Profil Pawelll20 w Futbolowo tylko na dowiezienie dokumentow macie 15 min a nie godzine


autor: Pawelll20 2009-05-10 21:20:16

Profil Pawelll20 w Futbolowo Własnie rozmawiałem z Prezesem i czekali z sędziami do godziny 18 i nikt z gości dokumentów nie dowiózł, zamkneli szatnie i się rozrzesli więc powinien być walkower chyba ze nasutów znów przekręt zrobił.


autor: lukasz1wsp1 2009-05-10 21:20:33

Profil lukasz1wsp1 w Futbolowo czyli 3 pkt dla nas nie bedzie?;/


autor: Pawelll20 2009-05-10 21:23:08

Profil Pawelll20 w Futbolowo nikt z naszych prezesów zawodników nie widzial dostarczonych dokumentów gosci.


autor: ~LKS 2009-05-10 21:32:49

avatar Bo to jest szyte grubymi nićmi. Czas na pokazanie dokumentów to 15 min. Skąd mamy wiedzieć co było niby pokazane? Może paszport polsatu?


autor: ~anonim 2009-05-10 21:35:14

avatar ten Ks Nasutów cały to jeden wielki przekręt, tylko kombinować potrafią


autor: ~obserwator 2009-05-10 21:54:40

avatar te sprawy zostawiam władzom, ale... to co wyczyniał bramkarz biskupic to woła o pomstę, rozumiem, że może nie wyjść mecz, ale takie klopsy to nawet w klasie B nie przystoją. Trzeba się chyba wziąć do pracy panie bramkarz, wyciagnąć wnioski bo szkoda chłopaków i wysiłku włożonego w mecz.Druga sprawa... postawa "kapitana" to przerost ambicji nad umiejętnościami, a czerwona kartka to już "gwóźdź... w tym meczu". Panie Macieju postawą na boisku niczym nie zasługuję Pan na opaskę, rzuconą w końcu przez pana na murawę. To nie jest postawa moywacyjna dla drużyny, zero otuchy, tylko kłótnie i podważanie roli i rad trenera na boisku. Dume proponuje schować w kieszeń i zastanowić się nad rolą kapitana.


autor: ~obserwator_cd 2009-05-10 21:59:01

avatar ... bo jesteś dobrym zawodnikiem i potrzebnym tej drużynie. Ale powinieneś być motywatorem dla reszty zawodników, a nie powodem rozbicia gry. Tak na marginesie czerwona kartka dla kapitanów zdarza się bardzo rzadko.


autor: ~anonim 2009-05-10 22:02:09

avatar Te 2 komentarze napisał obserwator Panów sędziów?


autor: ~Ks 2009-05-10 22:13:04

avatar wiadomo ze zawsze gorszy przegrywa a ze zdaza Wam sie po raz drugi przegrana z nami  w tym sezonie to o czyms swiadczy Panie anonim.


autor: ~anonim 2009-05-10 22:28:47

avatar to nie obserwator sędziów, tylko zwykły obserwator meczu


autor: ~Biskupice 2009-05-10 22:31:01

avatar Właśnie w piłce często lepszy przegrywa, dlatego jest taka ciekawa, panie KS


autor: ~Przemek 2009-05-10 22:59:38

avatar Krótko mówiąc, szykuje się przekręt. Goście coś dowieźli, nikt ich nie widział, nie mówiąc o tym co przywieźli. Regulamin ewidentnie złamany. Decydują tutaj nieczyste układy i znajomości w związku. Nasutów jest pierwszy i ma taką przewagę że awans jest pewny. Mimo to nie grają czysto. I nie życz nam powodzenia, bo od krętaczy go nie potrzebujemy


autor: ~anonim 2009-05-11 01:42:38

avatar tydzień temu w Nasutowie z Dorohuczą tez przekręt sędzia dyktuje jakieś karne chu.. wie z kąd teraz w u nas pewnie też załatwią sobie i zagarną 3 punkty, jak awansują i trafia do gruby gdzie gra Trawena to w sezonie 2010/2011 będziemy z powrotem grać z tymi przekrętami. Rozmawiałem z innymi piłkarzami z pozostałych drużyn i to samo było na każdy mecz przychodzą nowi zawodnicy, którzy nie są zgłoszeni


autor: ~pera 2009-05-11 10:07:15

avatar O jakimś przekręcie nie mogło być mowy  , ponieważ obserwator był na  nasze życzenie na tym meczu . uważacie że kilku było bez papierów  śmiech ..... nigdy w naszej drużynie nie grali zawodnicy wcześniej nie zgłoszeni .  Gracie hamską piłkę , przez wasze wjazdy w nogi nie jeden już się leczył - dlatego właśnie był tam obserwator by zapobiec takiej grze . To nie układy  sprawiły że jesteśmy na pierwszym miejscu . Każdy upatruje tylko dziwnych sytuacji  , że niby sędziowie nam pomagają  żałosne jest  to  grajcie w piłkę a nie piszecie o sytuacjach z kapelusza . Za co byliście karani w zeszłym sezonie za dobra gre w piłkę ?


autor: ~Maly 2009-05-11 11:12:54

avatar no coz, jedyne co potraficie to klapanie dziobem albo chamska gra:) jesli sie czepiacie regulaminu to nie mozna PO meczu stwierdzic ze sprawdzacie dokumenty, bo np zawodnik zmieniony w 30 minucie moze sobie pojechac do domu bo nie ma obowiazku czekania na koniec spotkania. Jesli nie umiecie inaczej zdobyc 3 punktow anizeli przez sprawdzanie dokumentow ktore i tak wam nic nie dalo to powodzenia:) Z tego co sie orientuje na 4 spotkania 3 dostaliscie w dupe i jeden remis heh wiec o co chodzi. I zmiencie kapitana bo wstyd Wam przynosi, zastanowcie sie tez nad tym czy warto wstawiac takich zawodnikow jak ten stary gruby, ktory procz wulgarnego jezyka nic nie potrafi. Macie zawodnikow ktorzy umieja grac i umieja sie zachowac niestety takie indywidua jak kapitan czy ten wstawiony stary napadzior wszystko psuja. Pzdr


autor: ~Szkoda nerwów 2009-05-11 11:37:24

avatar Nikt do domu nie pojechał, zresztą mylisz się bo ma obowiązek zostać. Taką sytuację mieliśmy w meczu z Oleśnikami, chcieli sprawdzić zmienionego w I połowie zawodnika. Sprawdzili go w przerwie i dopiero mógł jechać. W trakcie meczu nasz kapitan poinformował sędziego że będzie sprawdzanie, czyli wszystko zgodnie z regulaminem. I jestem pewien że jeżeli ktoś od nas nie miałby dokumentów po jakimś meczu to na 100% przegralibyśmy walkowerem. A tutaj podwójne standardy, dla Nasutowa i reszty. Za dużo kontrowersji jest wokół tego awansu.


autor: ~Maly 2009-05-11 11:48:37

avatar owszem w przerwie mozecie go sprawdzic, widze ze sprawdzanie to wasza specjalnosc;D natomiast fakt ze chcecie kogos sprawdzic musicie zglosic albo przed meczem albo w przerwie a nie w trakcie trwania drugiej polowy. pzdr


autor: ~anonim 2009-05-11 11:53:55

avatar Nie, trzeba to zgłosić sędziemu przed zakończeniem spotkania. Za późno jest dopiero po ostatnim gwizdku, a rok temu u nas kto sprawdzał?


autor: ~Maly 2009-05-11 11:56:34

avatar przeciez na ostatnim meczu u nas tez nas sprawdzaliscie:)


autor: ~anonim 2009-05-11 15:08:21

avatar Nasutów to banda kretynów którzy kręcą niech wejdą do A klasy to nauczą ich tam gry wyniki dwu cyfrowe czekają was w Trawnikach, Milejowie, Świdniku, Cycowie, a nogi wam załatwią drużyny które dopiero ostro grają, Siostrzytów, Ludwin, Niedźwiada, wodnik. tam pokarzecie na co was stać jak wszystkie mecze dostaniecie w dupsko....


autor: ~ojojoj 2009-05-11 17:17:46

avatar Ot właśnie Panowie prostak się odezwał (gul skacze co?) i to jest w tym najpiękniejsze ,boli oj boli .... przejdzie ci z czasem  przecież wiesz że czas  goi rany ....


autor: ~Maciek940304 2009-05-11 19:03:37

avatar Mam takie małe pytanie do graczy z Nasutowa: Czy wygraliście chociaż jeden mecz bez pomocy sędziów? Nie? To się nie odzywajcie nawet. Po awansie módlcie się, żebyście nie trafili do grupy z Trawnikami, Milejowem i Cycowem.


autor: Pawelll20 2009-05-11 20:14:21

Profil Pawelll20 w Futbolowo Koledzy szkoda nerwów. w czwartek  wszystko się rozstrzygnie, a my myślimy już o następnym meczu bardzo ważnym z Milą Turka który trzeba wygrać. a na decyzję czekajmy spokojnie a nie w nerwach. jutro trening 18:30


autor: ~Maly 2009-05-11 20:24:21

avatar Spokojnie, wygralismy mecz i juz:) nauczcie sie grac i dopiero startujcie:) tyle setek mieliscie i co? Wykorzystalibyscie i nie bylo by tematu. Miejcie pretensje do siebie:) wiesz, wole jechac do Milejowa niz sie u Was tluc na boisku? Co prezentują u Was zawodnicy? Czy wyzywanie sędziego od kutasów to u Was standard?... No wiesz, ogólnie przyjęte normy nie dopuszczają takiego zachowania, więc proszę nauczcie się szacunku do kogokolwiek:) hej


autor: ~anonim 2009-05-11 20:26:52

avatar Do anonima:) wiesz wolę dostać w dupsko ale w A klasie a nie w B, to jest ta różnica:) jeśli dla Was lider jest słaby to uważaj zadam Ci inteligentną zagadkę? Jak słabi Wy musicie być, skoro jesteście daleko za "słabym" liderem, mam nadzieję, że wpadniesz na to zanim minie siedem dni:) A dokumenty wszyscy dowieźli i 3 pkt są u nas:)


autor: Pawelll20 2009-05-11 20:32:05

Profil Pawelll20 w Futbolowo Kolego z Nasutowa wiec dlaczego do godziny 18:00 nikt tych waszych dokumentów nie widział z naszych zawodników?? prezesów??


autor: ~Maly 2009-05-11 20:43:20

avatar Bo jakos szybko sie usuneliscie z boiska?


autor: Pawelll20 2009-05-11 20:48:03

Profil Pawelll20 w Futbolowo ale kolego prezes z sędziami czekał do 18:00 w szatni i żaden zawodnik, trener, prezes wasz nie dowiózł dokumentów. więc jaka prawda??


autor: ~Maly 2009-05-11 20:49:20

avatar obawiam sie ze do 18 na pewno nie czekali, do za dwadziescia byc moze tak... ale do 18? Nawet jesli cos to i tak mamy dokumenty, karty zdrowia itd


autor: Maciek940304 2009-05-11 20:50:42

Profil Maciek940304 w Futbolowo Chyba dowieźliście dokumenty do swoich znajomych z LZPNu, albo sędziów. PS: Czy moglibyście mi podać cennik sędziego?


autor: ~Maly 2009-05-11 20:51:48

avatar Maćku Macieju nie napinaj się tak:)


autor: Pawelll20 2009-05-11 20:59:24

Profil Pawelll20 w Futbolowo kolego karty zdrowia, karty zawodników to całkiem inna sprawa, przy sprawdzaniu zawodników pokazuje się dokument tożsamości ważny lub legitymacje szkolną ważną, a od was trzech zawodników ich nie posiadało przy sobie a to dziwne bo dorosły człowiek zawsze ma jakiś dokument przy sobie, więc kolego to trochę jest dziwne, no ale cóż rozstrzygnie się w czwartek na zebraniu LZPN...


autor: Maciek940304 2009-05-11 21:00:18

Profil Maciek940304 w Futbolowo Czy ktoś tu się napina? Jeżeli chodzi o dokumenty to sędziowie razem z zarządem klubu czekali do godziny 18:00. Nikt się nie zjawił, więc się pożegnali. No ale cóż... Nie ma co się kłócić, ostateczną decyzję poznamy po zebraniu rady LZPNu. Bez względu na tą decyzję proponuję więcej nie wykłócać się o to, kto ma rację i zakończyć tą bezsensowną rozmowę.


autor: ~Maly 2009-05-11 21:41:38

avatar W sumie to masz rację. Pozdrawiam (bez ironii czy sarkazmu) hej


autor: Maciek940304 2009-05-11 21:46:20

Profil Maciek940304 w Futbolowo Ja mam zawsze rację. Nawet jak nie mam racji to ją mam :P No Dobrej Nocy :)


autor: adriano831 2009-05-11 23:22:19

Profil adriano831 w Futbolowo zachowalem sie glupio wiem o tym ale nikt jeszcze mi tak nerw nie ruszyl zadlugo gram w pilke zeby mi taki sedzia ktroy ledwo co komczy kors i u nas sie u czy w lidze sedziowac robil takie zeczy bo nawet waszego sedziego nie fallowalem zrobilem wslizg na pilke a on sie podlozyl pomyslal chlopak wiedzac o kartce ze mam moze mielismy duzo sytuacji i to sie zemscilo a nasz bramkasz to niech sie zjawi z ras na treningu bo takie bramki co puszcza to smiech na sali a co do opaski chetnie oddam bo ja sam jej nie zabralem wiec niech wyjdzie chetny i powie ze chce byc kapitanem i bedzie. zycze powodzenia bo na boisku mozna miec spiecia a poza podac sobie reke i pojsc na piwo a nie sprawdzac WYGRALISCIE I TYLE NIE ZAWSZE WYGRYWA DRUZYNA KTORA GRA LEPIEJ POZDRO:):):):)


autor: Maciek940304 2009-05-12 07:14:22

Profil Maciek940304 w Futbolowo Wynik meczu poznamy jak ogłosi go rada, a teraz trzeba pracować nad następnym meczem, który musi być wygrany Panowie :)


autor: ~Maly 2009-05-12 10:57:30

avatar Otoz to, mozna miec na boisku spiecia a po meczu podziekowac sobie za mecz.Chyba na tym to wszystko polega.


autor: ~info 2009-05-12 12:25:13

avatar A ja jeszcze dopowiem, bo ktoś wcześniej się pomylił. W tamtym sezonie na boisku w Biskupicach sprawdzali goście. Z 4 meczy, 3 wygrane Nasutowa ale w tych meczach Biskupice zawsze grały w 10 albo w 9,  na swoje życzenie albo nie. Jedyny mecz kiedy obie drużyny kończyły w pełnych składach skończył się remisem 2-2. A my jesteśmy w tabeli nisko, dlatego że nie mamy szerokiej kadry jak Nasutów. 


autor: ~Admin 2009-05-12 13:31:08

avatar Kto zdobył bramkę dla KS Nasutów?


autor: Maciek940304 2009-05-12 14:06:01

Profil Maciek940304 w Futbolowo Pewnie jakiś zawodnik... xD Był jeden samobój :P


autor: ~xxx 2009-05-14 14:20:40

avatar koledzy z Biskupic jak DKS Dys chciał sprawdzić karty po meczu juniorów kiedy to wasz zawodnik w 88 minucie uciekł z boiska i dał koszulke innemu kopaczowi to padło stwierdzenie ze Dys nie umie przegrywać! wiec wy tez nie umiecie przegrywać bo sprawdzacie karty po przegranym meczu!!!!!  Pozdrowionka


autor: ~anonim 2009-05-14 16:08:29

avatar Skoro tak było, to czemu nie sprawdziliście. Trzeba było sprawdzać a nie wygłaszać pretensje po meczu. Widzę że jeszcze emocje nie opadły, po meczu juniorów na dole tabeli, rozegranym miesiąc temu...


autor: ~Pawel 2009-05-14 21:11:57

avatar Niestety sędzia napisał w protokóle, że zawodnicy Ks Nasutów dowiezli dokumenty po 30 min od zakończenia meczu co jest nie prawdą no ale cóż było mineło. mogliśmy wygrać i nie było by problemy. 3pkt niestety zostaje z Nasutowem


autor: Maciek940304 2009-05-14 22:29:29

Profil Maciek940304 w Futbolowo No niestety nie ma tych 3 punktów przez sędziego, który w tamtej rundzie u nas dostał oklep. Moglibyśmy się odwoływać i wpłacać kaucje, ale to tylko strata czasu i pieniędzy, bo i tak byśmy przegrali. Nie da się zmienić tego co sędzia napisze. Jednym słowem zrobił to, żeby się zemścić.


autor: ~Przemek 2009-05-14 23:59:57

avatar Nie pamiętam tego sędziego. A nic jeszcze nie wiadomo, ale sędzia sfałszował protokół. Napisał że dowieźli w 30 minut. Z Nasutowa nie da się dojechać w 15 minut w jedną stronę, chyba że przylecieli helikopterem. Zresztą dokumentów nie można dowieźć! Jest 15 min i koniec. Ciekawe co skłoniło tego młodego arbitra, do takich przekrętów. Sędziował mecz dobrze, a potem... Rośnie nam nowe pokolenie sędziów, ten nieźle zaczyna. To co zrobił to zwyczajne przestępstwo


autor: ~neooo 2009-05-15 17:46:43

avatar ale z felina do biskupic da sie dojechac w 30 minut nie? pozdrawiam kwadratowe pilki i drewniane slupki

ip 87.204.233.69


autor: ~pawel 2009-05-15 20:08:55

avatar tylko prezes czekal na dowiezienie dokumentów godzine po meczu i nikt w 30 min nie dowiozl dokumentow, wiec chyba cos nie tak jest no nie?? sedzia wychodzi z szatni godzine po meczu i co? cofa sie w czasie??, a moze wlasnie sie protokol wtedy zmienia z zawodnikami Nasutowa?? jaka jest prawda?? i niemowcie koledzy ze dowiezliscie dokumenty w 30min bo to bzdury. a i jeszcze jedno co sedzia zapisal w protokole ze prezes zgadza sie ze po 30 min ze Nasutow dowiozl dokumenty co jest kolejna bzdura. ktos tu kreci koledzy KS!


autor: ~biskup 2009-05-15 22:37:05

avatar zacznijcie w koncu grac w pilke a nie kazdego sprawdzac. Ciagle tylko jakies problemy sa z Wami. I przsestancie szukac trzech pkt przez sprawdzanie zawodnikow drozyny przeciwnej tylko pokazcie na co Was stac na boisku,bo sprawdzanie kart po PRZEGRANYM meczuto jest (kazdy wie o co chodzi)  Powodzenia w meczu z Turka...


autor: ~Przemek 2009-05-15 23:51:43

avatar Mnie nie obchodzą te punkty, i tak zostaniemy w środku a KS awansuje. Ale mam dosyć przekrętów na najniższym szczeblu, jak teraz nic nie zrobimy to za rok będzie tak samo tylko z kimś innym w roli głównej. Np spadnie Ciecierzyn a jak awansowali wiadomo powszechnie... Jakby rzeczywiście goście dowieźli dokumenty "chwilę po meczu"  czy 30 min, to by pokazali komuś. Ja jeszcze byłem wtedy na boisku inni zawodnicy też. I było by po sprawie. A sędzia ma wehikuł czasu


autor: Maciek940304 2009-05-16 10:46:15

Profil Maciek940304 w Futbolowo Tu już nie chodzi o te punkty tylko o zwykłą sprawiedliwość. Co to za gra jak wiadomo, że i tak Nasutów wygra? Mam nadzieję, że kiedyś się doigracie...


Dodaj swój komentarz

Autor: Treść:pozostało znaków:

Najbliższe spotkanie

W najbliższym czasie zespół nie rozgrywa żadnego spotkania.

Reklama

Ostatnie spotkanie

LKS BiskupiceGUKS Modliborzyce
LKS Biskupice 0:4 GUKS Modliborzyce
2014-06-22, 17:00:00
     
oceny zawodników »

Wyniki

Ostatnia kolejka 22
Victoria Rybczewice 1:2 Granit II Bychawa
Oleśnia Oleśniki 7:2 Roztocze Batorz
Perła Rudnik 2:4 KS Dębina
ULKS Sprint Wierzchowiska 3:1 Krzczonovia Krzczonów
Starka Stara Wieś 3:1 LKS Trawniki
LKS Biskupice 0:4 GUKS Modliborzyce

Najbliższa kolejka

Najbliższa kolejka 23